Εκδήλωση γαστρονομίας με την
επωνυμία “Παράδοση και γαστρονομία” διοργανώνει ο Πολιτιστικός Σύλλογος
Γυναικών και Φίλων Νέου Σουλίου Σερρών την Κυριακή 11 Νοεμβρίου , στις 11.00
π.μ., στην αίθουσα του Κ.Α.Π.Η. του χωριού. Στην εκδήλωση συμμετέχει ο Σύλλογος Θεσσαλών και Φίλων Ν.
Σερρών με παραδοσιακές θεσσαλικές γεύσεις. Στόχος των διοργανωτών η
διατήρηση της παράδοσης και της γαστρονομίας του τόπου μας όπως και την
προβολή τοπικών προϊόντων και γεύσεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου